Видавництво “Стандарт” запросило мене провести майстер-клас в рамках проекту young&ambitious. Аудиторія, згідно з організаторами – “активні молоді люди, які прагнуть нових знань та навичок та самостійно їх шукають. Більшість людей – це студенти 3-5 курсів та випускники. Переважна частина аудиторії або працює або в активному пошуку роботи.”
Тема, наразі, вільна, хоча, звичайно, ітиметься про PR. Оскільки читачі цього блогу – молоді або за паспортом, або по духу, то хочу проконсультуватися: а про що Вам було би цікаво дізнатися на такому майстер-класі? Буду дуже вдячна за відповіді в коментарях.
До речі, на тому тижні також виступатиму перед студентами Інституту міжнародних відносин, спеціальність – Міжнародна інформація, так що Ваші поради знадобляться мені й у цьому випадку.
Я думаю, молодым людям было бы очень полезно и поучительно узнать о том, как не поддаться громким словам работодателя о всех прелестях новой работы и как защититься от произвола работодателя. Сейчас настают смутные времена, никто ни от чего не застрахован.
Дякую за коментар, проте дозвольте запевнити Вас: я – не фахівець у трудовому праві та управлінні персоналом. Якщо цікавить щось із PR-тематики, буду вдячна.
Пані Ярина,Було б цікаво дізнатися більше про нові тренди в українському ПР бізнесі і чим вони зумовлені. Наприклад, як ПР у країні видозмінюється y процесі глобалізації та які нові методи зв’язків з громадськістю виникли в умовах теперішньої фінансової кризи – і наскільки ці методи ефективні.Також дуже важливою темою є дотримання етичних норм, працюючи у сфері ПР. Звичайно, етичні питання вирішуються залежно від ситуації, але саме тому “новеньких” повинні зацікавити приклади етичних конфліктів і яким чином вони були вирішені та які були наслідки.З повагою,Тетяна
Тетяно, дякую. Дуже корисно – і підтверджує, що я рухаюсь у правильному напрямі 🙂
Було б цікаво послухати про PR в Україні та за кордоном, основні відмінності, тенденції і т д. Тут, мені здається випливуть і фінансова криза (хто як на неї раегує), і етичні норми, і взагалі, стадія розвитку даної сфери… Тоді всі зацікавлені матимуть уявлення про те, як потрібно працювати, до чого прагнути і на кого рівнятися.
Юліє, дякую! Буду намагатися зробити якийсь бенчмаркінг
ЦІкаво, які в Вас враження від спілкування зі студентами Міжнародної інформації? Сама її закінчувала 🙂