Які фахівці потрібні PR-у сьогодні?

Вчора мала величезну приємність виступити перед надзвичайно цікавою аудиторією – слухачами вже другої AIESEC-івської навчальної програми "Growth in PR", стратегічним партнером якої знову стала UAPR. Мій виступ відкривав 6-тижневу програму, і оскільки він мав такий вступний характер, то тема була сформульована досить загально: "Від "піару" до стратегічної комунікації. Який PR потрібен компаніям сьогодні?". Учасники програми – молоді фахівці, початківці та більш досвідчені піарники. Проте всі вони молоді, активні, енергійні та мислячі – а саме це потрібно нашій професії зараз.
 
Ось сама презентація:
  
 
Та, звичайно, вона була лише орієнтиром для дискусії. Наприклад, ми активно обговорювали, який PR може вважатися хорошим. Всі погодилися, що він має бути стратегічним, креативним, чесним та використовувати всі можливі, в тому числі й нові та нестандартні, інструменти, і базуватися на зворотньому зв’язку.
 
Проте як тільки мова заходить про якісь практичні речі, ми одразу переходимо до традиційного бачення піарника як прес-секретаря. Нас починає цікавити, як спілкуватися з пресою, як писати прес-релізи, але ми забуваємо про всі ці інші речі – що потрібно прислухатися до середовища, але при цьому пам’ятати про стратегію компанії, і бути радниками топ-менеджменту, і брати участь у прийнятті рішень, бо інакше ніякого управління репутацією не вийде. Буде лише видача інформації на-гора. З цього приводу мені страшенно сподобався проникливий пост Євгена Бабича про короткозорість. Це – дійсно, велика проблема у PR, і я сама чесно признаюся, що часто грішу цим у своїй повсякденній роботі. Думаю, важливо, що ми це вже усвідомили, адже це – перший крок до подолання проблеми.
 
А ще в ході семінару ми обговорювали три міфи:
– PR вигадали росіяни, щоб не платити
– Поганого publicity не буває
– Результати PR неможливо виміряти
 
В аудиторії були і люди, готові спростувати кожен із цих міфів, і люди, які вважають їх цілком відповідними до реальності. Тому дискусія була часами гаряча, але мені не було нудно ні хвилини. Сподіваюся, іншим теж.
 
Через кілька годин після завершення майстер-класу, його учасники вже спілкувалися і обговорювали його на блозі Віктора Зінченка, учасника і цієї, і попередньої програм. Ось він – непідробний ентузіазм. Мене надзвичайно вразило, що відкритість до нових ідей балансується у "перцях" з упевненістю у своїх силах, що їх не засліплюють авторитети, і при цьому вони готові навчатися і сприймати нові знання, що на кожне питання в залі піднімався ліс рук, і люди розмірковували уголос, імпровізували, активно реагували на мої слова і були повноцінними учасниками діалогу. На початковому етапі кар’єри, принаймні, у нашій сфері, юнацький максималізм – це значно краще, ніж байдужість і скептицизм.
 
Так що аплодую ініціаторам та організаторам проекту Growth in PR та всім його учасникам. Якщо ці люди формуватимуть майбутнє нашої професії – я за український PR спокійна.
Advertisements
Опубліковано у Наука PR. Додати до закладок постійне посилання.

4 Responses to Які фахівці потрібні PR-у сьогодні?

  1. Бабич коментує:

    Ярына, спасибо за краткий пересказ лекции, презентацию и бодрящие размышлизмы )

  2. Yaryna коментує:

    Євгене, і Вам дякую, що читаєте і коментуєте. Мені багато людей говорить, що читають цей блог, от тільки розвивати тут дискусії я ще не навчилася 🙂

  3. Бабич коментує:

    Для теста на возможность проводить дискуссии на блоге хватит одного вопроса аудитории. Желательно актуального. Но я думаю, что проблема больше в спейсиз. Очень нетривиальен процесс регистрации и комментирования. У меня, например, три проблемы. Рсс необновляется в фиддемоне (у других все ок, но мне лень искать в чем ошибка), а в опере, которую я обычно исспользую, не хочет отправлять комментарии. Плюс нет возможности отслеживать появление новых комментариев. Т.е. сталкиваюсь с кучей проблем для того, чтобы прочитать и комментировать. Если бы блог был не Ваш, я бы забыл о его существовании через пару часов после ознакомления =)

  4. Yaryna коментує:

    Євгене, мені шкода, що Ви стикаєтеся з такими труднощами, і тим більше ціную Вашу лояльність до блогу 🙂 Воан взаємна 🙂

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s