Сьогодні – Європейський День безпечного Інтернету. Його 6 років тому ініціювала Європейська Комісія, і з того часу він відзначається у країнах Європейського Союзу і не тільки. Але оскільки в нашій країні ця тема тільки розгоряється, ми вирішили, що одного дня – не досить, а тому проводимо Місяць безпечного Інтернету.
Коаліція за безпеку дітей в Інтернеті з ініціативи "Майкрософт Україна" запустила соціальну рекламну кампанію, за добровільну і абсолютно благодійну участь у якій треба подякувати:
- Рекламному агентству Think! McCann Erickson, яке створило рекламну кампанію "Інтернет – реальніше, ніж ти думаєш"
- Продакшн-студії Radioactive Film, яка зняла відеоролик (рекомендую подивитися ще й жорсткішу версію!) для кампанії
- Каналам «MTV Україна» і «5 Канал», які показують ролик і висвітлюють проблему безпеки дітей в Інтернеті
- Журналам «Т3», «Домашній ПК» і Mobility, які розмістили рекламу
- Гала Радіо, яке організовує марафон у 5-ти містах України під гаслом "Прийди та зроби крок до безпечного Інтернету"
- Інтернет-Асоціації України, яка разом з Українською Банерною мережею забезпечила виділення 1 млн банеропоказів для пропагування заходів цієї кампанії.
Коштами ІнАУ також започатковано проект Skarga, який дозволить інформувати інтернет-провайдерів про помічені користувачами Інтернету веб-ресурси з дитячої порнографією, проявами расової і національної нетерпимості та тероризму- за інформацією Асоціації, запуск проекту очікується у квітні.
Міністерство внутрішніх справ – теж член Коаліції – вчора провело прес-конференцію з цього приводу.
І, що особливо приємно, за останній тиждень близько десятка інших організацій та компаній звернулися з запитами про приєднання до Коаліції.
Щоб підтримати цю діяльність, достатньо ознайомитися та підписати петицію Так! — безпечному Інтернету для дітей в Україні.
Проблема безпеки дітей в Інтернеті – розголошення приватної інформації, cyber-bullying, дитяча порнографія – стоїть дуже гостро. Тому, сподіваюся, Ви, шановні читачі, не заперечуватимете проти того, що і цей блог слугуватиме одним із каналів піднятття обізнаності про цю проблему.
Ярина, чем я могу помочь? Статьи – не проблема 🙂
Бред-бред-бред. Детей в интернет вообще пускать только под присмотром родителя или квалифицированного специалиста. В крайнем случае – установить на комп киберняню.Вы, ребятки, смотрели какие уроки предлагают флэшки на сайте онландии? Про охрану авторского права, про р2р-файлообмен? Ничего не настораживает?Хотя, раз сами в мелкомягких блогах по уши засели, то видимо, не настораживает.
Ярино, а які найяскравіші приклади схожої реклами у інших країнах вам відомі?Крім залякування і попередження, ця реклама пропагує інтернет-вандалізм і я не впевнений що від неї більше користі ніж шкоди.