Безсоромний self PR. Інтерв’ю на innovations.com.ua

Управлінський портал Innovations.com.ua опублікував інтерв’ю, яке його редактори зробили зі мною у грудні. Тема – про PR взагалі, про український PR і про PR у кризових умовах. Оскільки аудиторія порталу – керівники вищої та середньої ланки, причому – мислячі і допитливі, деякі думки можуть видатися очевидними для PR-фахівців, зате я дозволила собі пофілософствувати трохи більше, ніж звичайно 🙂
 
Для затравки – кілька цитат, які редактори повважали достатньо цікавими, аби виділити їх:

  • PR – це управління репутацією, а вона (репутація) формується за допомогою комунікацій, які є завжди – навіть якщо всі навколо переконані, що вони відсутні.
  • Репутація породжує віру.
  • За умов кризи стає більш очевидно, PR яких компаній функціонував ефективно.
  • Я би дуже хотіла, щоб люди забули словосполучення «чорний PR» – не кажуть же «чорна медицина» чи «чорне право».

Буду вдячна за зворотній зв’язок і дискусію за темами інтерв’ю – чи на сайті innovations.com.ua, чи просто тут.
Advertisements
Опубліковано у Наука PR. Додати до закладок постійне посилання.

2 Responses to Безсоромний self PR. Інтерв’ю на innovations.com.ua

  1. Владимир коментує:

    Ярина, я недавно на своем блоге говорил о том, что репутация это товар, стоимость которого сложно оценить, потому "атака на репутацию" – весьма тяжела в отражении. Со мной не согласились, заявив что в условиях Украины или РФ это не такой важный товар. А как думаете вы?

  2. Yaryna коментує:

    Володимире, дякую за цікаве питання. Репутація – довгострокова штука. Вона працює не з сьогодні на завтра, формується довго, руйнується, щоправда, легко. Коли люди і компанії живуть у режимі "короткого" планування, тому що майбутнє занадто невизначене, їм не хочеться думати про те, якими наслідки їхніх сьогоднішніх рішень будуть через 5 років чи ще далі. Іншими словами, якщо бізнес-модель побудована за принципом "урвати по максимуму сьогодні, а завтра зайнятися чимось іншим", звичайно, репутація непотрібна. У довгостроковому плані, репутація тим потрібніша, чим вища ціна купівельного рішення – включно з ризиками. На ринку ІТ репутація – принципова справа, тому в цій галузі PR дуже розвинений. Адже компанії хочуть мати справу з надійними партнерами, а ціна покупки може вимірюватися мільйонами доларів. Тому партнерові і вендорові треба довіряти. Довіра виникає з репутації, це – нерозривні поняття. Не можна довіряти тому, про кого нічого хорошого не знаєш, чи не так?

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s