“Золота Гуска” атакувала PR

Він – брокер у великій інвестиційній компанії Lehman Brothers. Вона – один із партнерів Brunswick Group, великої компанії у сфері фінансових комунікацій. Вони – Метью і Ніна Девлін – подружня пара. Звичайно, дружина ділиться новинами з роботи. У тому числі – інформацією про M&A угоди, які готуються. Довгий язичок дружини плюс можливості чоловіка – всього доступ до конфіденційної інформації дав друзям Метью заробити майже 5 мільйонів доларів, за що сам трейдер отримав цілу купу розкішних подарунків. У колі товаришів Девліна Ніну називали "Золотою гускою".

Результат: проти Девліна висунуто звинувачення в insider trading та шахрайстві з цінними паперами і відкрито кримінальну справу. Він визнав свою провину. Вагітну Ніну Девлін відправили у неоплачувану відпустку, незважаючи на те, що вона не брала безпосередньої участі у справах свого чоловіка. Найбільше постраждала Brunswick Group – компанія втратила принаймні одного великого клієнта – Dow Jones Chemical – і отримала негативне висвітлення саме у тих ЗМІ, з якими тісно працює від імені своїх клієнтів: від CNN до Bloomberg. І, звичайно, вся галузь PR опинилася під загрозою чергової дискредитації.

Цитую The Financial Times:

"Фінансовий PR працює, в основному, за кулісами – змащуючи стосунки між компаніями, організаторами угод і ЗМІ. За останні десятиліття вони немало заробили, переконуючи клієнтів, що заслуговують на місце за столом, разом із юристами та інвестиційними банкірами, у ході підготовки угод. За це вони виставляють рахунки за розцінками, порівнюваними з першорядними юридичними фірмами. Проте, на відміну від юриспруденції та бухобліку, бар’єри для входу в цю професію дуже низькі. Хороші манери, товста телефонна книжка з контактами у ЗМІ і готовність грати за правилами конфіденційності – чи принаймні знати, коли і як їх можна порушувати, – цього, найчастіше, достатньо."

Відомий італійський PR-консультант Тоні Муці Фальконі запитує на блозі PR Conversations: "Чи не принесе ‘золота гуска’ ненароком порятунку PR-професії?" Слідом за численними національними PR-асоціаціями, UAPR давно говорила про те, що галузі потрібні чіткі професійні стандарти. І, хоча я проти сертифікації чи ліцензування піарників, стандарти, безперечно, потрібні. В тому числі й етичні. Гуси колись врятували Рим, і, може, й "золота гуска" зробить свою справу в розбудові нашого фаху.

Ця не-новорічна історія актуальна власне через те, що в Новому році хочеться побачити великий ріст нашої професії. Серйозно! Нехай не екстенсивний, не кількісний ріст, а якісний. Хочеться побачити, як ростуть професійні стандарти і як етика стає таким самим фактором у прийнятті рішень, як і наявність бюджету. Всім бажаю гарного PR і бездоганної репутації в наступному році. І, як сьогодні сказав мій співробітник, нехай кризи бувають у наших недоброзичливців, а в нас нехай все буде чудово!

Веселих свят!

Advertisements
Опубліковано у Uncategorized. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

w

З’єднання з %s