Круглий стіл UAPR про кризу та її вплив на PR-стратегії та PR-ринок

Вчора пройшов круглий стіл ""Корекція PR-стратегій українських компаній у 2009 році та її вплив на ринок PR". Прийшло понад 30 учасників, і тому дуже шкода, що часу було небагато, і модератор швидко закрив дискусію. (АПДЕЙТ) Прес-реліз про подію можна знайти на сайті UAPR. З моєю презентацією можна ознайомитися нижче, а свої враження викладу трохи згодом.
 
А наразі лише коротко скажу, що всі спікери дивовижним чином зійшлися на одному і тому ж: якщо PR встиг зарекомендувати себе як стратегічна функція в компанії, а тепер успішно справиться з викликами періоду рецесії, то потім тільки утвердиться в якості стратегічної управлінської функції. Головне – бачити світло в кінці тунелю і сподіватися, що це – не фари поїзда, який мчить назустріч.
 
Advertisements
Опубліковано у Uncategorized. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

w

З’єднання з %s