Анонс: Круглий стіл UAPR “Корекція PR-стратегій українських компаній у 2009 році та її вплив на ринок PR”

Завтра UAPR проводить круглий стіл, щоб обговорити ті зміни, які чекають нашу галузь у наступному календарному році. Спочатку це планувалося як чергова сесія UAPR-Академії, але потім вирішили, що зараз людям не до навчання, а тому круглий стіл відкритий для всіх членів Асоціації.
 
Ось його анонс.


UAPR – Українська Асоціація зі зв’язків з громадськістю – запрошує вас до обговорення змін, які відбуваються у сфері PR у зв’язку з економічною кризою, а саме:
 
  •  Як змінюються PR-стратегії українських компаній?
  •  Як змінюється роль PR в компаніях?
  •  Як побудувати PR-процеси, щоб не втратити ефективності за умов скорочення доступних ресурсів?
  •  Як це все позначиться на PR-ринку і що робитимуть у цій ситуації агентства?

На ці та інші питання відповідатимуть генеральний директор "Михайлов и партнери. Україна" Марина Стародубська, директор з корпоративних комунікацій "Майкрософт Україна" Ярина Ключковська, керівник департаменту зі зв’язків із громадськістю українського відділення ЄБРР Антон Усов,  директор з корпоративних комунікацій XXI Century Investments Дмитро Васильєв,  генеральний директор Української асоціації видавців періодичної преси (УАВПП) Олексій Погорелов,  керівник PR-департаменту "Славутич", Carlsberg Group Олена Маркова та інші учасники круглого столу на тему "Корекція PR-стратегій українських компаній у 2009 році та її вплив на ринок PR".

 
Круглий стіл пройде 24 грудня о 18:00 за адресою вул. Жилянська 75, бізнес-центр "Євразія", 4-й поверх, офіс "Майкрософт Україна".
 
Для участі у круглому столі просимо обов’язково зареєструватися, надіславши коротку інформацію про свою участь на адресу pr@uapr.com.ua (в темі обов’язково зазначивши – "Круглий стіл"), чи подзвонивши за номерами:8(044)332 05 06 або +38(067) 247 25 92. Також просимо взяти з собою посвідчення особи, необхідне, щоб потрапити у бізнес-центр.
 
Дякуємо компанії "Майкрософт Україна" за підтримку в організації події.
 
З повагою,
Виконавчий директор UAPR
Андрій Горський

 
Зі свого боку, планую ділитися своїм досвідом оптимізації PR-процесів та способами вирішення проблем, які зараз постають перед більшістю PR-ників: зниження апетиту ЗМІ на корпоративну інформацію, скорочення доступних ресурсів, переформатування порядку денного в суспільстві і т. д. Презентацію вивішу. І, звичайно, обіцяю репортаж про круглий стіл тут, на цьому блозі.
 
 

Advertisements
Опубліковано у UAPR. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

w

З’єднання з %s