Є у мене добрий знайомий. Моя велика симпатія – як з персонального, так і з професійного боку. Ми знаємося ще з доісторичних часів і в деякою періодичністю спілкуємося. Звичайно ж, у нього є мої телефони і адреси електронної пошти.
У мого знайомого є компанія. Одного прекрасного дня мені подзвонила дівчинка, назвалася співробітницею цієї компанії і попросила мою імейл-адресу. Я дуже здивувалася такому питанню (адже у мого знайомого є ця адреса, ми регулярно листуємося на навколоробочі теми), на що дівчинка дуже ввічливо пояснила: "Ми хочемо вам надсилати інформацію про кризу – як різні компанії на неї реагують". Я подякувала і відмовилася, пояснивши, що і так отримую забагато інформації про кризу, з різних джерел.
Наступного дня мені подзвонила інша дівчинка. З тієї ж самої компанії. І попросила мою імейл-адресу. Щоб періодично надсилати мені інформацію про кризу. Я здивувалася ще більше і пояснила, що мені нецікаво отримувати цю інформацію.
Пройшло трохи більше тижня. І мені у поштову скриньку таки впала інформація про кризу, надіслана тією самою компанією. Незважаючи на те, що я двічі відмовилася від її отримання. Люди таки знайшли мою адресу, щоб надсилати мені переклади статей із зарубіжних видань – FT, Business Week – які я і так читаю в оригіналі. Наприкінці листа я виявила фразу: "Якщо Ви надалі не бажаєте отримувати розсилку, дайте коротку відповідь на цей лист."
Звичайно, з цим листом я вчинила так, як зазвичай чинять не з листами від добрих знайомих, а зі старим добрим спамом: ніяких коротких відповідей не писала, а перемістила у скриньку "Junk Mail."
І я черговий раз замислилася про те, як легко втратити лояльність, навіть якщо вона існувала роками.
Advertisements
Вітаю, Ярино, ти опинилася "по іншу сторону":)))Журналістам усі компанії так шлють спам. Треба-не треба, а "получи фашист гранату". І ще кілька різних працівників неузгоджено надзвонюють спитати дурницю типу "а ви палучілі наш реліз? ви будєтє єво іспользовать?".Ольга І.
Олю, привіт! Рада бачити!Ну так, я звикла до "комєрческіх прєдложеній", які не мають жодного стосунку до моєї роботи – сomes with the territory, це знайоме кожному, хто розпоряджається скільки-небудь значимим бюджетом. Але це вже новий рівень :)Якщо це читають журналісти, які отримують спам від мене чи агентства, яке представляє компанію, де я працюю, буду вдячна, якщо просигналите. Обіцяю вжити невідкладних заходів! 🙂
це насправді звична політика… як не сумно…