Кризова короткозорість

Всім привіт! Давненько руки не доходили до блогу. Перепрошую всіх, хто ще не забув про цей блог, за таку довгу перерву і уочисто обіцяю писати регулярніше. Тим більше, що писати є про що.
 
Ось прийшло мені отаке у скриньку:
 
Уважаемые коллеги!
Для того, чтобы Ваш клиент обратил внимание именно на Вас, нужно действовать нестандартными рекламными и непрямыми маркетинговыми методами.
Именно поэтому, мы предлагаем Вам сотрудничество в проекте «ХХХХ» (еженедельное цветное приложение издания «ХХХ»).
Наше издание работает в уникальном для Украины формате ежедневной качественной массовой газеты, созданной по образцу лучших европейских и мировых изданий.
Наш читатель – человек работающий, потребляющий огромное количество важной для него профессиональной информации. Кроме того, это активный деловой человек, который открыт для сотрудничества, быстро принимает решение и активно пользуется финансовыми услугами.
Ниже несколько вариантов возможного партнерства:
Вариант первый.
ВАША КОМПАНИЯ заключает полугодовой контракт с «ХХХХ»» (ноябрь, 2008 – апрель, 2009) на размещение рекламного блока площадью не менее 1/8 полосы.
И в качестве бонуса, 2 раза в месяц, получает бесплатное размещение комментария своего эксперта с фотографией и названием компании (в размере не менее 1 тыс. знаков с пробелами), на полосе 2А приложения «ХХХ» в рубрике «ХХХХХХХ вопрос».
При покупке блока в 1/8 полосы, стоимость будет составлять
– Y00 грн./выход, – скидка от прайсовой цены более Z%.
Второй вариант.
ВАША КОМПАНИЯ заключает более длительный рекламный контракт с «ХХХ», например, на год.
И в качестве бесплатного бонуса получает полосное интервью со своим топ-менеджером, начинающееся на 1-й полосе приложения и с анонсом на первой полосе издания «ХХХХ».
В этом случае, при покупке блока в 1/8 полосы, стоимость будет составлять
– Y-200 грн./выход, – скидка от прайсовой цены более Z+10%.
 
Питання на засипку: невже читачі газети "ХХХ" – люди, які споживають велику кількість інформації, працюють та ще й користуються фінансовими послугами – такі тупі, що не помітять зміни в редакційній політиці видання? Невже для них не буде очевидно, що газета пише не про цікаві компанії та події на ринку, а про власних рекламодавців?
 
Ні, я знаю, що практика бонусних статей існує, і сама не раз цим користувалася. Гріхом було б відмовлятися від можливості донести своє повідомлення. Але можливість "безкоштовно розмістити" статтю для мене ніколи не була фактором у прийнятті рішення щодо ефективності того чи іншого рекламного каналу.
 
Якщо компанія потрапляє зі своїм коментарем на шпальти у рахунок "бонусу", чи стане духу в редакції відмовитися від банального, нецікавого чи відверто рекламного тексту? І чи буде десь написано, що коментар взятий не тому, що його автор – авторитет у своїй сфері, а рекламодавець?
 
І якщо компанія отримує бонус у вигляді інтерв’ю з топ-менеджером, чи буде редакція критично ставитися до його слів, чи буде задавати непрості та незручні питання? Знову ж таки, чи буде десь вказано, за яким критерієм обираються топ-менеджери для інтерв’ю? Чи від нас, читачів, будуть очікувати, що ми "схаваємо"?
 
Розсилаючи свого листа, керівник проекту "ХХХХ", мабуть, забув, що його адресати – це представники його ж цільової аудиторії. Які, звичайно, люди зайняті, а тому не витрачатимуть час на читання газети, якій не довіряють. Замість того, щоб намагатися зберегти свою аудиторію, видання рубає метафоричну гілку, на якій сидить. Невже рекламні надходження від компаній, які купляться на бонусні статті, перекриють втрату лояльності читачів? Дуже прикро, що у кризові ситуації компанії втрачають зір і забувають про те, що за деревами може бути ліс.
Advertisements
Опубліковано у Етика. Додати до закладок постійне посилання.

7 Responses to Кризова короткозорість

  1. Владимир коментує:

    На самом деле такие издания ОЧЕНЬ быстро становятся как минимум не интересны читателям, а как максимум потом долго-долго отмывают репутацию!

  2. Yaryna коментує:

    Тим більше шкода, тому що видання насправді непогане. Все так гарно починалося… Зараз багато видань через фінансову кризу прагнутимуть генерувати дохід прямо зараз, і через це не будуть замислюватися про завтрашній день. Я так розумію, їхня мотивація звучить так: якщо ми зараз не заробимо яким-завгодно шляхом, то завтра не буде газети взагалі. А це сумно. НАш медіа-бізнес тільки почав ставати на ноги, тепер їм дуже не просто. А постраждають, як завжди, читачі. Їм не буде чого читати.

  3. Владимир коментує:

    Яринка, на самом деле у нас в профессиональных (я имею ввиду ИТ) изданиях и так было нечего читать. Сейчас будет еще хуже

  4. Бабич коментує:

    Если это КП, то они никогда не скрывали, что у них есть прайс на размещение PR-статей в редакционном стиле.

  5. Yaryna коментує:

    Євгене, КП – само собою, вони теж прислали мені парочку мегабайт комерційних пропозицій. Але про саме цю газету я завжди була кращої думки, у мене з ними був доволі позитивний досвід, все було дуже цивільно. А людину, яка це мені прислала, я завжди вважала дуже хорошим журналістом. До речі, "випускник" ДС. Тому не хочеться називати видання – все-таки, є позитивна історія.

  6. yaroslav hordiyevych коментує:

    шкода видання, я навіть його купував та читав колисьтакож в мене зараз тотальна недовіра до всіх телекомівських матеріалів в ЗМІтака проста емоційна недовіра 🙂

  7. Андрей коментує:

    Ярина, нашёл Ваш блог через Юрия Аксенова: prweb.com.ua давно читаю. Редко комментирую, но здесь скажу.Как СМИ может писать честно, когда большинство из них живёт благодаря рекламодателям? Да, не исключаю, что можно поддерживать издание на плаву, продавая "честные тексты". Но курс зависит от приоритетов того, кто стоит у руля. И если этот человек – один, то технически нет сложности изменить этот курс. Или сменить капитана.И дело ведь не в людях, и не в кризисе. а в самой системе: ведь за деньги можно сделать практически всё, т.к. большинство людей хотят эти деньги, думая, что они уймут их "зуд желаний". И в момент, когда "зуд" становится особенно сильным, менеджерам приходят ЦУ на такие вот "близорукие решения", вмиг круша наработанную годами репутацию.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s