Останній цвяшок у могилу “PR-статті”. Y&R змінила умови PR-номінації в рамках конкурсу “Нові імена в рекламі”

Що робить PR-номінація в рекламному конкурсі і як це узгоджується з місією UAPR відокремити PR від реклами? Відповідь проста: PR PR-ові дуже і дуже потрібен. Для цього я готова використовувати всі можливі майданчики, у т.ч., КМФР та традиційний конкурс Y&R "Нові імена в рекламі".
 
Минулого року я була членом журі в номінації "PR-стаття", і всіма можливими способами намагалася донести організаторам, що ця номінація беззмістовна: люди подавали на конкурс тексти, більш за все схожі на шкільні твори на задану тему. Природньо, оцінювати їх було дуже невдячною справою.
 
Щойно організатори оголосили про зміну вимог до PR-номінації: "«PR» прес-реліз про певну подію в межах заданої теми. Подію вигадує учасник і висвітлює її у прес-релізі. Розроблена подія має носити соціальний характер і бути цікавим інформаційним приводом."
 
Тепер треба буде оцінювати як креативність інформаційного приводу, так і його ефективність з точки зору донесення ключового повідомлення, а також – якість самого тексту, і саме в жанрі прес-релізу. Сподіваюсь, організатори розроблять шкалу оцінок з урахуванням відповідної ваги кожного фактора. А оскільки тема цікава – консюмеризм! – то я з нетерпінням чекатиму самого конкурсу та його результатів.
 
Але найбільше мене втішає, що організатори конкурсу відмовилися від терміну "PR-стаття", який мене завжди вражав своєю беззмістовністю. Що воно таке? Якщо це advertorial або рекламна стаття, то треба її так і називати; якщо це просто стаття, яка виходить унаслідок якоїсь PR-активності, то як тоді треба називати інші статті? Анти-PR-стаття? PR-нейтральна стаття? Просто собі стаття?
 
Одним словом, я вітаю відмирання цього абсурдного терміну, який для мене асоціюється виключно з "заказухою". І дякую "Новим іменам" за те, що прислухались і зробили цей крок уперед. Впевнена, що він добре позначиться на результаті.
Advertisements
Опубліковано у Uncategorized. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s