Мушу позловживати своїм блогом, щоб анонсувати практикум, який я матиму честь модерувати. Отож:
Практикум-дискусія на тему: «Керівник компанії та Інтернет – поєднати несумісне? Новий рівень гласності керівників українських компаній»
Динамічна дискусія про те, чи є місце топ-менеджерам в Інтернеті і чи потрібна їхня публічність їхнім команіям. Топи розповідають, експерти обговорюють:
– Для чого топ-менеджери створюють свої блоги?
– Що роблять топи у соціальних мережах?
– Чи допомагає публічність в Інтернеті досягати бізнес-цілей компанії?
Модератор:
Ярина Ключковська, голова правління UAPR, PR-директор Майкрософт Україна
Учасники дискусії:
-
Філіп Рибаков, HR-директор Джей Ті Інтернешнл Україна, автор блогу «Колонка експерта»
-
Рохіт Бхаргава, Старший віце-президент з Інтернет-стратегії і маркетингу Ogilvy 360 Digital Influence
-
Оксана Завойко, маркетинг-менеджер ділової соціальної мережі Profeo.UA
-
Юрій Аксьонов, перший заступник головного редактора ділового тижневика «Деловая столица», власник онлайн-проекту PRWeb
-
Артур Оруджалієв, головний редактор ITC.UA, консультант з Інтернет-бізнесу, блогер
-
Лана Максимова, PR-директор ФГ «Страхові традиції», керівник проекту «Блог голови правління ФГ «Страхові традиції» Дмитра Гончарова «Страховой случай»»
Знайомтеся з повною програмою Європейського PR-Конгресу, приходьте на подію! Буде цікаво!
Advertisements
Буду обов’язково )
А где же топы в числе участников дискусии? То что, Артур или там дядька Рохит решит что делать или не делать топам в Интернете, ведь не будет никакой пользы.
Євгене, якщо говорити про топ-менеджмент в цілому (як верхня ланка управління), то буде Філіп Рибаков і Ваша покірна слуга 🙂 А якщо підженете мені живого генерального директора чи власника – блогера, який у п’ятницю ввечері прийде спілкуватися з 50-ма піарниками, то з мене – практично все, що побажаєте (у рамках пристойного 🙂 ) Я серйозно!
Перепрошую, з топів ще буде Юрій Аксьонов!