MUST-Have 6C, або якими повинні бути повідомлення у Microsoft

Робота у Microsoft – це доступ до невичерпного колодязя всіляких знань, у тому числі і з PR. Тут є ціла PR-Академія, яка навчає таких фахівців, як я, краще робити свою роботу.

 

Ось які вимоги ставлять у Microsoft до формулювання повідомлень. Коротко це називається 6С. Повідомлення повинно бути:

          Чітким (Clear) – чи легко його зрозуміти?

          Креативним (Creative) – чи відрізняється воно він того, що говорять конкуренти?

          Стислим (Concise) – чи стосується воно безпосередньо теми?

          Послідовним (Consistent) – чи можна його інтегрувати у всі комунікаційні канали?

          Привертати увагу (Compelling) – чи цікаве воно і чи спонукатиме воно людей до дії?

          Викликати довіру (Credible) – чи воно правдоподібне і чи можна його підтримати фактами?

 Ще одна абревіатура, покликана допомогти PR-никам формулювати хороші повідомлення – MUST:

     Мати значення (Matter) – повідомлення повинно бути релевантним і важливим для цільової аудиторії та відповідати їхнім пріоритетам

     Бути унікальним (Unique) – відрізнятися від усього іншого, що аудиторія чує від інших, нести ту обіцянку, яку можете виконати тільки ви

     Бути сталим (Sustainable) – ви можете досягти очікуваних результатів у коротко-, середньо- і довготерміновому планах

     Бути відчутним (Tangible) – більше, ніж просто розмови, обіцянки повинні підтримуватися фактами

 По-моєму, дуже зрозумілий і простий спосіб викласти те, що піарники завжди намагаються донести своїм клієнтам – внутрішнім і зовнішнім.

Advertisements
Опубліковано у Наука PR. Додати до закладок постійне посилання.

One Response to MUST-Have 6C, або якими повинні бути повідомлення у Microsoft

  1. yaroslav hordiyevych коментує:

    цікаво, а як виглядає цей shared knowledge "колодязь знань"- це збірник документів-інструкцій? внутрішній вікі-портал?

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

w

З’єднання з %s