Про клієнторієнтованість та дефіцит пропозиції у PR-бізнесі

Здається, ота сама "клієнторієнтованість" – найбільш затаскана фраза в бізнес-жаргоні. З цього приводу в компаніях пишуть всілякі правила, записують це в цінності, проводять про це тренінги… Подумати тільки, невже хтось реально думає, що без клієнтів зможе заробляти грошей?
 
Проте сьогодні я опинилася в ситуації, коли компанія у сфері професійних послуг, а точніше – її керівниця – продемонструвала кричущу "клієнтодезорієнтованість". Кричущу – тобто людина реально кричала на клієнта, навіть – на потенційного клієнта. І навіть не перепросила за це пост-фактум.
 
Тепер питання: чи то агентства такі завалені замовленнями, що новий бізнес їм не потрібен, чи то інші клієнти такі невимогливі, що таке ставлення не становить для них жодної проблеми?
 
Дивовижно, але якраз сьогодні аналогічну тему підняли на Profeo, і мені було що сказати з цього приводу. За своє життя я вже кілька разів переходила з позиції агентства на позицію клієнта, але особливого культурного шоку в мене не буває. Тому тим більш дивно, що у стосунках агентство-клієнт, де обидві сторони явно зацікавлені одне в одному та ще і є фахівцями в комунікаціях, виникають такі непорозуміння.
Advertisements
Опубліковано у Uncategorized. Додати до закладок постійне посилання.

2 Responses to Про клієнторієнтованість та дефіцит пропозиції у PR-бізнесі

  1. Petro коментує:

    Ну раз пішла така п’янка, то може поговоримо про клієнторієнтованість Microsoft?Десь під 90% нових ноутбуків постачаються з Windows Vista з російською мовою інтерфейсу і Майкрософт абсолютно байдуже на понад 60% україномовних українців і на те що на українізацію останньої затрачено певні кошти. Відмазка купуйте Ultimate не проходить , а з тією що є за яку заплачено гроші ЩО РОБИТИ я не погоджуюся з умовами ліцензійної угоди, але компенсацію отримати нормального механізму не існує. Є в одній найвідомішій книзі про більмо в чужому оці і колоду у власному.

  2. Yaryna коментує:

    Петре, тут, взагалі-то, мій приватний блог про PR, а не офіційний блог компанії. Але, оскільки питання актуальне і для мене особисто, то (неофіційно) відповім. Майкрософт українізував основні продукти, власне, щоб українці могли користуватися популярними продуктами комфортно. Ці продукти є, люди ними користуються. В Україні компанія нічого не продає, це роблять лише партнери, яким Microsoft International постачає замовлений товар. Тому Ви можете спитати про це у партнера, в якого Ви купуєте софт. Думаю, якби більше україномовних людей цікавилися про це у продавців, а не просто купували те, що там стоїть, то ситуація була б інакша.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s